dilluns, 15 d’octubre del 2007

PROPOSTA REUNIÓ BRIVALLS

Hola a tots i totes!!!!!

Com va tot??? No us trobeu a faltar els uns a els altres... tornem a començar a preparar les colònies....????jejejejeje

Bé, només era per dir-vos que podríem proposar un dia de reunió, per parlar de certs temes....

Temes a parlar.

1. Memòries Colònies
2. Diners (lo que podem fer)
3. Possibles activitats
4. Nadal (bingos...etc)
5. Lloguer del local
6. Parlar de la casa de colònies d'enguany i dates, així s'assegurem la casa i tot, que us sembla
7. Passar comptes amb tothom, crec que només queda pagar la gasolina i peatges.
8. Organitzar un sopar no=???? ara el qüeto està tancat, però es pot anar a un altre lloc.... NECESSITEM UN SOPARILLO DE ELS BRIVALLS
9. Gestionar les coses de l'escola de l'esplai

BUENO I SUPOSO QUE ALTRES COSES QUE ARA NO M'EN RECORDO

bueno nois i noies, petits i menuts, guapos i no tan guapos, gamberros i no tant... per tots per mi per tu per la tieta, pel tiet, per tots vaja

molt bon dia

petonets


marteta

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola... en especial al sr autan... jajaja.

en primer lloc jo no puc venir a la reunió perquè en tinc un altre al poble veí. i ara em posaré a comentar punt per punt per si algú s'ho llegeix abans d'anar-hi que ho digui de part meva.

1- Memòries: les memòries ja estan fetes, només cal canviar les dates de l'any passat. l'anna té l'arxiu però si això li passo per correu a la persona que ho faci (o sigui que jo no surto voluntària ja ja)
pd = penseu que abans del 15 de desembre s'han de presentar papers per rebre la subvenció de l'ajuntament.
2 - Diners: què podem fer?? comprar tendes de campanya (això el principal) per les colònies que les que tenim ja no hi cabem... comprar una minicadena o un porta cds o algo perquè no l'hagi de portar un monitor. (baratet esclar no estem per gastar molt) comprar material que pràcticament no en queda. Comprar pot ser algun armari per l'habitació de dins... no sé cosetes així o també podriem invertir i comprar un local...

3- Possibles activitats, jo no en tinc gaires ganes però a part de les de sempre (parc i pare noel) podriem fer alguna coseta (un bingo no sisplau) per la marató una mica diferent, com una gimcama o fer un puzzle gegant amb monedes no sé...

4- Nadal. el que digueu però voto per bingo no.

5- Lloguer del local: s'ha de pagar fa força que no es paga i de pas es podria parlar de buscar una sol·lució a això i que segur que l'Ajuntament té alguna cosa per deixar-nos. s'hauria de fer una reunió amb ells.

6- Casa de colònies, proposo Can Caballé o Mas Batllori (la segona ja fa tres anys). però a poder triar Can Caballé.

7- passar comptes. a mi no se'm deu res. bé si les fotos de l'any passat.

8- sopar. quan vulgueu...

9- gestionar coses escola esplai: jo ja vaig anar a una reunió ara els hi toca als altres jajaja

Anònim ha dit...

jo si algu macompanya vai a la reunio de lescola de lesplai pero sola no e????, primer de tot xq no tinc coxe..,bueno ni carnet... i desxs xq ja sabeu q jo soc una nia mooooolt timidaaaaaaaxD


Pos res, divendres ja vindre molt puntual al lokal!!! si de cas me portu el sopar, xò proposu q desxs de la renio nem a fer un beure al bucefal no?? es q aixi no trenkem laa tradicio, jejeje!!!


ale un petonet a totes/S q ja se us troba a faltar!!!!!!!

Anònim ha dit...

maria, lo de comprar el local ho dius per trure'n comissió no??ja!!!aquests de C&M...quina tela!!!!!

pel que fa a material, potse si que se'n ha de compara una mica. I les tendes jo les renovaria totes, amb el plan renove!!!jejje

pel que fa a la casa, can caballé, que no hi he estat!evidentment. per altra banda lo de la gimcana crec que esta b de muntar amb aixo del K1, però em sembla que la meva opinió compta poc, xq per molt que vulgui, poc puc fer, aixi que vosaltres mateixes/os.
El divendres no hi soc, per tant, dissabte tampoc, aixi que no puc acompanyar a la "pudenta" a l'escola de l'esplai!!!jeje

per altra banda, un soparet ja toca eh!!!!al cueto, x favoooooor!!

salut i força Brivalls!!!
PD:maria no tornis a pronunciar Autan q em ve la olor!!!!!!nooooooooooooooooooooooooo!!!!
gràcies per haver deixar una mica del vostre temps a les meves grans i intel·ligents paraules & propostes!!!

PD2:Ma sembla una ge nial idea fer lo del puzzle mural de monedes!!!molt bona idea!!!com es nota que treballa cada amb $!!!jeje

Anònim ha dit...

hola monitors!!!!

Anònim ha dit...

ei a veure quan fem una reunió... que s'estan acostant coses i no em fet res...

autan podries apareixer algun dia a les reunions, jajaja

per cert sisplau, quan aneu a algun lloc aviseu, ja que surts del poble i no pots desconectar perquè et trobes a TOTS els monitors de colònies a un concert... això no és plan...

bé ens veiem petonets de la que té més morro del món...

Anònim ha dit...

siisii...

estic d'acord amb la senyora que té morro, no e spot anar per la vida d'aquesta manera, no senyor, perquè al final ens avorrirem uns als altres... jejeje!!!



per cert, vaig enviar les memòries, ho vau rebre???



un petonet per tots!!!!!

Presentem hereu aquest any Els Brivalls?

Quins actes farieu pel 25è aniversari dels BRIVALLS?