dimecres, 29 d’agost del 2007

suposat sopar post colònies i prememòries jejeje

hollaaaa companysss,,,,,

sóc la martillo... Només és per dir que vam quedar que seria dijous perquè la gent no podia dimecres, però bé, si va millor avui dimecres a mi tan me fa... Opto per que tothom voti que li va millor i si convé el fem avui...

DIMECRES.SI DIJOUS.NO
DIJOUS.SI DIMECRES.NO

BÉ ESPERO QUE AIXÒ SIGUI RAPIDET, SINO COMENÇARÉ A ENVIAR MISSATGES DE MÒBIL

IGNASI CREC QUE ERA TU QUE NO T'ANAVA BÉ DIMECRES, NO?? EXPRESSA'T I DIGUENS EL QUÈ...

SEE YOU BABIES!!!!

ANEM-LA A BUSCAR LA BOLA DEL DRAC

10 comentaris:

Anònim ha dit...

a mi em va millor dijous. vindrà el sergi també suposo que no us fa res no?? però que si es avui m'ho puc muntar perfectament però arribaré una mica tardet. el que passa és que ho hauria de saber abans del migdia.

PD: Del monitor preferit m'hi cago!!!!

Anònim ha dit...

Martaaaaaa, per favor, encara no ta kedat cla q el q navem a buscar era la bola d'ELEFANT!!!!!!!!!!!!!!!!! o es q... aixo a la maria no li pasa xq ella te una carrera un master i un postgrau...xD


jo com q tic en estiu sabàtic tan me fot si es un di o un altre, tambe podriem nari els dos...!!


per tan seria...


DIMECRES.SI
DIJOUS.TAMBE

Anònim ha dit...

Que bé que vius anna!!!
Quina enveja.
Però una pregunta, aquesta reunió sopar serà productiva o no?? perquè a mi em sembla que no farem res de res... jajaja... i s'han d'entregar memòries... i s'ha d'arreglar el local ... i s'ha de netejar ... quin estrés ...

PD= D'aquí a uns mesets tindré un altre especialització: Especialització Comptable el Nou Pla General de Comptabilitat, ja veureu l'any que vé al joc les encertaré totes jajajaja

PD= Vull les fotos de l'any passat de colònies. és un ultimàtum

Anònim ha dit...

doncs...DIMECRES.AHIR
DIJOUS.EM VA BÉ!!
qui diu que no serà un sopar productiu?en aquest sopar hi han persones que tene fins i tot una especialització en comptable del nou pla general de comptabilitat, a de ser productiu per nassos!!!jejeje i tmb i sóc jo..!hi serem tots no? jo he quedat amb la marta a la tarda al local, nus veiemm alli no?
salut i jo ja l'he trobat!!jeje

Anònim ha dit...

Ei ja em direu l'hora que quedem!!! que jo treballo per la tarda.

per cert, us heu adonat que no vam acabar les colònies?? ens vam oblidar del peter pan i no va poder tornar al seu país jejeje
que fort no tota la setmana amb el mateix cuento i no hi vam pensar!!!!

Anònim ha dit...

Jo arribo a l'hora que arribo...

El sopar em va anar be que fos dijous, el que no em va anar tan bé es qu vingues certa ... COSA!

Un petó al cul del vostre monguitor preferit!!

Anònim ha dit...

uolaaaa!!! quant de temps!! ja us trobo a faltar!!! jejejje

Pos us volia comentar que me vaig estar mirant, i jo he d'entregar les memòries com a molt tard el dia 30 de setembre... valtrus les fareu ja?? és que si no les faré jo pel meu compte, xq el dia 30 és lultim plaç...


Per cert, jo per la festa major magrada lu de la gimcama!!!


un petonet per tots!!!

Anònim ha dit...

lo de cosa no anirà per mi no?? autan!!!

Anònim ha dit...

Prent-ho com tu ho creguis!!!!

Unknown ha dit...

maria escriu algo que tic lluny i trobo a faltar el local!

Presentem hereu aquest any Els Brivalls?

Quins actes farieu pel 25è aniversari dels BRIVALLS?