dissabte, 7 de juliol del 2007

Pròxima reunió


Ei que tal va tot??

Simplement recordar i dir pels qui no hi ereu, que el pròxim dilluns dia 9 de juliol a les 10 de la nit, hi ha unes de les reunions més esperades per tots els monitors... la de netejar el local i fer inventari del material (ja sé que no ho has demanat ignasi però t'ajudarem...) o sigui que no vingueu gaire mudats i arreglarem el local per començar a preparar (ara sí) les colònies

Intenteu venir.

que vagi bé el cap de setmana...


pd: sempre li podrem demanar a la ruscalleda que ens ajudi jajaja

6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola que tal? Lo de la ajuda no ho dubtava gens!! molt xules les fotos, ja tinc ganes de veureu en directe....

men vaig a nunir!!
salut i colònies!

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anònim ha dit...

Ei jo segurament no podré venir, he d'estudiar una mica, que només em queda una setmana per entregar un projecte...
però intentaré passar-me ni que sigui un moment...

PD = Sabeu si hi ha material per netejar el local?? bosses de brossa, escombres...
escombres crec que sí però bosses de brossa no a veure si algu ho pot anar a comprar.

Anònim ha dit...

La Carme Ruscalleda no ha vingut... molt malament... però ens ha quedat prou bé no??

Anònim ha dit...

Doncs si que ha quedat bé, a veure quan dura!!!

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala

Presentem hereu aquest any Els Brivalls?

Quins actes farieu pel 25è aniversari dels BRIVALLS?