dimecres, 18 de juliol del 2007

Proposta nova monitora


Hola a tots, ahir a la tarda quan van marxar la Júlia, la Núria i la Maria va venir la Neus i em va dir que l'havia trucat una noia per venir a fer les pràctiques amb nosaltres. Ella li va dir que vingués avui a la nit a la reunió, ja sé que hi ha gent que no hi serà perquè avui hi ha reunió de gegants, de rocaferma...etc, però seria bo que aquesta tarda quan pugueu us passeu pel local per parlar-ho entre tots Al menys comentar si és o no necessari que pugi una altra persona, o bé una ajudeta no ens vindria malament. No ho sé quedem aquesta tarda (jo sobre les 6 estaré al local) i parlem-ho entre tots abans de decidir res i abans que aquesta noia vingui, ja que a la nit em suposo que se li haurà de dir alguna cosa. Bé ja parlarem, si no podeu venir dieu alguna cosa, ja que si avui no li podem donar contesta potser que vingui un altre dia no??? Aquesta noia és de Reus i acaba de fer el curset... fins avui a la tarda

1 comentari:

Els Brivalls ha dit...

Ei ens veiem a la nit, jo intentaré passar-m'hi a les 8 però em serà una mica difícil per no dir impossible, no podré fins la nit o sigui que accepto el que decidiu però hem de veure si anem molts o pocs monitors si no ens farem nosa per allà dalt, no sé és la meva opinió ja sé que una persona més no passa res però simplement que ho tinguéssiu en compte. si decidiu que sí a mi m'està bé.

Ja em direu alguna cosa
Maria

Presentem hereu aquest any Els Brivalls?

Quins actes farieu pel 25è aniversari dels BRIVALLS?